Zapisz na liście ulubionych
Stwórz nową listę zakupową

Reklamacje

Dostarczony towar powinien być sprawdzony przy odbiorze.

Jeżeli stwierdzą Państwo, że posiada on braki lub został uszkodzony, prosimy zażądać od kuriera spisania protokołu szkodowego i pozostawienia Państwu jego kopii oraz o kontakt z naszą firmą w celu rozwiązania problemu. Protokół najlepiej spisać w dniu otrzymania dostawy.

W przypadku trudności ze sprawdzeniem towaru lub odmowy spisania protokołu szkodowego przez kuriera, prosimy o spisanie danych osobowych pracownika firmy przewozowej – imienia, nazwiska oraz nr telefonu – i przekazanie tej informacji naszemu pracownikowi.

Każdy przedmiot zakupiony w naszym sklepie Tooles.pl posiada gwarancję na okres minimum 12 miesięcy od daty zakupu.

Podstawą do rozpatrzenia reklamacji jest potwierdzenie zakupu towaru w firmie Tooles.pl.
Identyfikacji Kupującego dokonujemy na podstawie numeru zamówienia lub faktury VAT bądź paragonu.

Klient reklamuje towar u sprzedawcy, którym jest Tooles.pl.
Reklamację należy przesłać poprzez e-mail na adres serwis@tooles.pl lub drogą pocztową na adres firmy Tooles.pl w Białymstoku.


Serwis i reklamacje
tel.: +48 570 441 010
e-mail: serwis@tooles.pl 


Klient zobowiązany jest dostarczyć reklamowany produkt na swój koszt, pod wskazany adres:

TOOLES Krzysztof Waszkiewicz
ul. Elewatorska 29c
15-620 Białystok

 

Więcej informacji znajdziecie Państwo w regulaminie sklepu w części zwrotów i reklamacji.

pixel